سئو خارجی یا Off Page SEO چیست؟
페이지 정보
Phyllis Sheean 24-08-26 07:38 view44 Comment0관련링크
본문
شما باید طوری کار کنید که مشکلی از کاربر حل کرده و او را از دیدن سایتتان خوشحال کنید. باید بدانید که کاربر چه چیزی میخواهد و شما چطور میتوانید سوال او را به بهترین شکل ممکن جواب بدهید. هر کاربری که عبارتی جستجو میکند در واقع دنبال جواب است. این وظیفه شماست که بهترین جواب و مهمتر از آن مرتبطترین جواب را به او بدهید. نه جوابی که موتور جستجو دوست دارد ببیند. اگر تمام دغدغه شما بهینهسازی سایتتان برای گوگل باشد کاربران را فراموش میکنید. این چیزی نیست که گوگل دوست داشته باشد. در واقع جدیدترین نتایج و تحقیقات نشان دادهاند که گوگل امروزه سایتهای کاربر محور را دوست دارد و به آنها احترام میگذارد.
به اصول سئو پایبند باشید
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانونشکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که میتوانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئو کلاه خاکستری
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
یک استراتژی منسجم چه در رشد و چه در ایجاد آگاهی از برند می تواند به شما کمک کند تا به اهداف تجاری خود دست یابید. این استراتژی همچنین تیم شما را راهنمایی می کند تا آنها بفهمند که در کجا باید تلاش خود را متمرکز کنند و چه هدفی را دنبال کنند.
مسیرهای توزیع بازار را بدانید : آژانس دیجیتال مارکتینگ در مورد داشتن یک استراتژی که تعیین می کند از کدام کانال ها برای ارائه محصول به مشتریان هدف خود استفاده کنید. کسب تجربه در اقتصادها و مناطق بزرگتر از خودتان به شما کمک می کند تا مهارت های ارزشمندی کسب کنید.
درک اثربخشی بازاریابی: dg ding بازاریابی دیجیتال را میتوان تا آخرین ریال اندازهگیری کرد، اما در حال حاضر هدف از مشخص کردن کانالها برای اندازهگیری اثربخشی است.
شناسایی نقاط قوت : dg ding با دانستن نقاط قوت خود پیشرفت می کنید ومی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و اشتیاق خود را به آنها نشان دهید.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
حالا که با مفهوم Search Engine و Optimization آشنا شدیم، میتوانیم عمیقتر به بحث سئو بپردازیم. خدمات سئو به عملیاتی گفته میشود که یک سایت از طریق نتایج جستجو ترافیک ارگانیک (Organic) یا ترافیک طبیعی (Natural) بیشتری جذب کند. سئو باید به افزایش کمی و کیفی ترافیک سایت منجر شود.
بک لینک ها تا حد ممکن باید مرتبط با موضوع کاری ما dg ding باشند. مثلا فرض کنید یک سایت مثل دیجی دینگ که در حوزه تکنولوژی فعال است، مرتب از سایتهایی در حوزه آشپزی یا روانشناسی یا … لینک بگیرد و بیشتر این سایتها هم بیکیفیت باشند. اینجاست که گوگل شک میکند دیجی دینگ احتمالا مشغول خرید بک لینک است و سعی دارد الگوریتمهای گوگل را فریب دهد. گوگل تمام تلاش خود را میکند تا با سایتهایی که به خرید و فروش لینک میپردازند برخورد کند. مثلا برای دیجی دینگ بک لینک گرفتن از سایتی مثل دیجیتاتو یک اتفاق بسیار خوب است.
به اصول سئو پایبند باشید
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانونشکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که میتوانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئو کلاه خاکستری
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
یک استراتژی منسجم چه در رشد و چه در ایجاد آگاهی از برند می تواند به شما کمک کند تا به اهداف تجاری خود دست یابید. این استراتژی همچنین تیم شما را راهنمایی می کند تا آنها بفهمند که در کجا باید تلاش خود را متمرکز کنند و چه هدفی را دنبال کنند.
مسیرهای توزیع بازار را بدانید : آژانس دیجیتال مارکتینگ در مورد داشتن یک استراتژی که تعیین می کند از کدام کانال ها برای ارائه محصول به مشتریان هدف خود استفاده کنید. کسب تجربه در اقتصادها و مناطق بزرگتر از خودتان به شما کمک می کند تا مهارت های ارزشمندی کسب کنید.
درک اثربخشی بازاریابی: dg ding بازاریابی دیجیتال را میتوان تا آخرین ریال اندازهگیری کرد، اما در حال حاضر هدف از مشخص کردن کانالها برای اندازهگیری اثربخشی است.
شناسایی نقاط قوت : dg ding با دانستن نقاط قوت خود پیشرفت می کنید ومی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و اشتیاق خود را به آنها نشان دهید.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
حالا که با مفهوم Search Engine و Optimization آشنا شدیم، میتوانیم عمیقتر به بحث سئو بپردازیم. خدمات سئو به عملیاتی گفته میشود که یک سایت از طریق نتایج جستجو ترافیک ارگانیک (Organic) یا ترافیک طبیعی (Natural) بیشتری جذب کند. سئو باید به افزایش کمی و کیفی ترافیک سایت منجر شود.
بک لینک ها تا حد ممکن باید مرتبط با موضوع کاری ما dg ding باشند. مثلا فرض کنید یک سایت مثل دیجی دینگ که در حوزه تکنولوژی فعال است، مرتب از سایتهایی در حوزه آشپزی یا روانشناسی یا … لینک بگیرد و بیشتر این سایتها هم بیکیفیت باشند. اینجاست که گوگل شک میکند دیجی دینگ احتمالا مشغول خرید بک لینک است و سعی دارد الگوریتمهای گوگل را فریب دهد. گوگل تمام تلاش خود را میکند تا با سایتهایی که به خرید و فروش لینک میپردازند برخورد کند. مثلا برای دیجی دینگ بک لینک گرفتن از سایتی مثل دیجیتاتو یک اتفاق بسیار خوب است.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.