자유게시판

1. ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері дегеніміз не - ғылыми педагог…

페이지 정보

Veta 24-09-06 23:43 view21 Comment0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
1. ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері дегеніміз не - ғылыми педагогикалық зерттеу деген не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ғылыми-зерттеу әдісі дегеніміз не? 2. Ғылыми-зерттеу әдісінің әдіснама мен гносеологиямен өзара байланысын көрсетіңіз. 3. Зерттеудің эксперименталды-эмпирикалық әдістер тобының мазмұнын ашыңыз. 4. Зерттеудің теориялық әдістер тобының мазмұнын ашыңыз. Теориялық білім, сөздің жалпы мағынасында дегеніміз белгілі бір педагогикалық құбылысты талқылауға, қолдануға және түсіндіруге бағытталған ғылыми көзқарастар, түсініктер, идеялар жиынтығы. Ал тар және арнайы мағынасында, ол дегеніміз педагогикалық іс-әрекеттің зерттелініп жатқан саласының заңдылықтары мен байланыстары туралы тұтас түсінік беретін ғылыми білімді ұйымдастыру формасы. 1.2 Мәселе қою және зерттеудің болжамдарын жүйелеу. 1.3 Зерттеудің әдістерін таңдау. 2.1 Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогика ғылымының салалары. Басқа ғылымдармен байланысы. Эмпирикалық зерттеу зерттеліп жатқан педагогикалық обьектіге бағытталған және берілген бақылауларға сүиену және экспериментті. Теориялық болып жатқанға байланысты және педагогиканын түсінікті аппаратта даму және шындықты жан-жақты обьективті тануға бағытталған оның нақты байланысы және заңнамасы. Зерттеудің эмпирикалық әдісінің сатысына жатады: бақылау, анкеталар, әңгімелесу, оқушылардың оқу негізінанықтау, оқыту және педагогикалық тәжірибені қамту, тәжірбиелі тексеру, педагогикалық экспермент. Педагогикалық зерттеу әдістері 1.Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру Педагогика саласындағы зерттеулер бұл білім заңдылықтары, оның құрылымы мен механизмдері, мазмұны, принциптері мен технологиясы жөніндегі жаңа мəліметтерді алуға бағытталған ғылыми ізденіс процесі жəне оның нəтижесі. Міне, осы тұрғыдан қарағанда ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері. баланың денсаулығына зиян келтірмейтіндей және оқу тәрбие процесін. жетілдіру бағытында қолданылуы қажет. Ғылыми – педагогикалық зерттеу әдістері. Жоспар Кіріспе Негізгі бөлім 1. Әдіснама ғылыми таным әдістері туралы философиялық ілім ретінде 2. Эксперименталды – эмпирикалық деңгей әдістері 3. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Педагогика ғылымының салалары. Басқа ғылымдармен байланысы. Эмпирикалық зерттеу зерттеліп жатқан педагогикалық обьектіге бағытталған және берілген бақылауларға сүиену және экспериментті. Теориялық болып жатқанға байланысты және педагогиканын түсінікті аппаратта даму және шындықты жан-жақты обьективті тануға бағытталған оның нақты байланысы және заңнамасы. Зерттеудің эмпирикалық әдісінің сатысына жатады: бақылау, анкеталар, әңгімелесу, оқушылардың оқу негізінанықтау, оқыту және педагогикалық тәжірибені қамту, тәжірбиелі тексеру, педагогикалық экспермент. Педагогикалық зерттеу әдістері 1.Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру Педагогика саласындағы зерттеулер – бұл білім заңдылықтары, оның құрылымы мен механизмдері, мазмұны, принциптері мен технологиясы жөніндегі жаңа мəліметтерді алуға бағытталған ғылыми ізденіс процесі жəне оның нəтижесі. Зерттеу мақ саты, объекті жə не деніне сə йкес, ə детте, болжамды (гипотезаны) тексеру мен дə йектеуге арналғ ан зерттеу міндеттері белгіленеді. Гипотеза – бұ л шынайылылығ ы ə лі дə лелденуі қ ажет теориялық негізі бар болжамдар жиынтығ ы. 1) педагогикалық тə жірибені зерттеу ə дістері; 2) теориялық зерттеу ə дістері, 3) математикалық ə дістер. Педагогикалық зерттеудің қ андайда бір ə діс не тə сілінің педагогикалық тиімділігін анық тау ү шін арнайы ұ йымдастырылғ ан тексеру тү рі- эксперимент ерекше маң ызды. Педагогикалық эксперимент міндеттері Ә діснама дегеніміз ә дістер туралы ілім, оларды зерттеушінің ойлау сипатын, оның танымдық процесінің дамуының жолын анық таушы ретінде қ арастыру керек. Педагогикалық бақылау әдісі. ҒЫЛЫМИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІНІҢ НЕГІЗДЕРІ. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Оқыту және тәрбие саласындағы жаңа педагогикалық әдістер, жақсы тәжірибелер жетістіктерін. Педагогикалық сұхбат педагогикалық зерттеулердің қосымша бір әдісі болып есептеледі. Арнайы бағытталған сұхбат екі жақтың араласуымен болатын педагогикалық әсер ету фактысы болып табылады. Дұрыс нақты ойластырылған сұрақтың мазмұны оқушының белсенді қызығушылығының пайда болуына, көңіл күйіне байланысты ашылуына, мүғалімнің әдеби шығармашылығына қатынасын білдіреді. Педагогикалық зерттеу әдістері жүйесі зерттеушінің басшылыққа алатын қағидасымен, оның зерттейтін дүниесінің құрылымы мен негізі туралы түсінігімен, жалпы методологиялық бағытымен, нақты зерттеу әдістері мақсаттары мен міндеттерімен байланысты анықталады. Қазіргі заманда зерттеу әдістері жүйесі мен оны жіктеуі туралы мәселе шешімін тапқан жоқ. Педагогикалык процестер туралы бiлiм. Бұл бiлiм педагогикалык зерттеу процесінде педагогикалык iс-əрекет нәтижесiнде калыптасады. Ғылыми-педагогикалык. 1.Пошаев Д.Қ. Ғылыми – педагогикалық зерттеу негіздері Шымкент, 2003. 2.Асқаров Е., Балапанов Е., Қойшыбаев Б. Ғылыми зерттеулердің негіздері.Оқу-әдістемелік құрал. А., 2004. 3.Введение в научные исследование (Под. 7.Квиткина Л.Г.Научное творчество студентов.-М,1980. 8.Е.С.Асқаров,Е.А.Қойшыбаева. Ғылыми зерттеулердің негіздері.А,2004. 9.Соколов В.Н. Педагогическая эвристика. М., 1995. Педагогикалық зерттеу әдістері – тәсілдері, зерттеу пед құбылыстар туралы ақпаратты алу, оның ішінде анықтау, заңды байланыстар, қатынастарды құрудың ғылыми теориялар. Олардың барлық.

вишневый сад кульминация, сговор паратова с кнуровым и вожеватовым ктж назначение, ктж сайт туған жеріңнің туын көтеру эссе, туған жерді қалай көркейтуге болады энергия а-частиц



торгово-промышленный банк китая в г. алматы, рейтинг банк китая в казахстане адлет асанов уйлену тойыма кел скачать, ен сонгы отинишим уйлену тойыма келши калындык болып автомобили минут, anytime разрешенная зона алматы данэлия тулешова каникулы оффлайн скачать, скачать песню данэлия тулешова қаратпа сөз ережесі могучая би, территория казахстана до ссср и после доппен ойнайтын ойындар, су спорт түрлері вещное право гк рк, право хозяйственного ведения рк эльф бар кокшетау, эльф бар клуб
аурулардың алдын алу бұл
стихотворение маме на выпускной 11 класс
м дан басталатын қала
какие факторы влияют на форму губ
ормансыз жазық алқап қалай аталады

.
==============================================================

~~~~~ арендное жилье алматы жастары ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.