자유게시판

оқудың түрлері - дамыта оқыту технологиясының негізін салушылар

페이지 정보

Trevor Weddle 24-09-07 04:11 view13 Comment0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқудың түрлері - дамыта оқыту технологиясының негізін салушылар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Дамыта оқыту технологиясының ұғымы, мақсаты және міндеттері. 2. Дамыта оқыту технологиясының психологиялық қағидалары. 3. Дамыта оқыту. Бүгінгі таңда мектепте бастауыш сынып оқушыларын оқытуда негізінен «Дамыта оқыту» технологиясы басшылыққа алынады. Себебі қазіргі оқулықтар»Дамыта оқыту» технологиясына негізделе жазылған. Негізінде осы екі құрылым арқылы I кезеңде 7-8 тапсырма орындалады. Соның ең соңғысында оқушыға сурақ қойылады немесе тәжірибе көрсетіледі. Бұл: үйде тірек сигналды оқулықтың сәйкес бөліміне байланыстырып оқу, келесі сабақта тірек сигналдарды жазбаша қайталап еске түсіру, оқулық материалын және басқа да білім көзін пайдаланып тірек сигналдарға жан беру, магнитофон арқылы (ақырын) сұрау, мұғалімге жауап беру, өзара тексеру беттері бойынша жауап және т. б. қайталау түрлері және көптеген есеп шығару. Дамыта оқыту. Дамыта оқытуды 1950 жылдық аяғынан бастап Л.В.Занков және Д.Б.Эльконин зерттей бастады. Дамыта оқыту оқушыны оқу. Дамыта оқыту Дамыта оқыту әдістемесі – бұл оқу қызметінің түбегейлі басқаша құрылымы, оның атүсті дайындау мен жаттауға негізделген репродуктивтік. Оқытудың жаңа түрлері, жаңа бағыттағы мектептер пайда болып, Білім беруді ізгілендіру технологиясының негізін қалаған. Ш. А. Амонашвили. Дамыта оқыту технологиясы. Дамыта оқыту жүйесі 4. Дамыта оқыту технологиясы оқушының оқу, білім 5. «Дамыта оқыту» деген термин психология ғылымының 6. Нәтижеде дамыта оқыту проблемасына арналған екі іргелі. Оқытудың жаңа түрлері, жаңа бағыттағы мектептер пайда болып, Білім беруді ізгілендіру технологиясының негізін қалаған. Ш. А. Амонашвили. Дамыта оқыту жүйесі. Орындаған: талғатова айсұлу ХПқ-311. Бөж №1. ЖОСПАР: Дамыта оқыту технологиясының маңызы мен мақсаты. ЖОСПАР: Дамыта оқыту технологиясының маңызы мен мақсаты. ЖОСПАР Дамыта оқыту технологиясы оқушының оқу, білім алу процесінде жан- жақты дамуын оқытудың басты мақсаты ретінде қабылдайды. Дамыта оқыту идеясын әдіскер ғалым В.В Давыдов ұсынған. Келесі сабақтың моделін жоспарлау Сабақтың негізгі мақсаттарын анықтау (аралық міндеттер мен шешу жолдары) Сабақтың әр этапындағы оқушының негізгі әрекет түрлерін анықтау Оқушы әрекетін ұйымдастыру әдіс – тәсілдерін таңдау. Сабақты жүргізу. Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі: 1) қысқаша сызбалар арқылы түсіндірілуі; 2) оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтық. Дамыта оқыту технологиясы қазіргі уақытта жаңа технологиялардың бірі деп келеді. Дамыта оқытудың негізін Ян Амос Коменский өзінің 17 ғасырда «Ұлы дидактикасында» айтып талдап берген. Бастауыш білім беру деңгейінде қолданылатын оқыту технологиялары төмендегі негізгі талаптарға сәйкес болуы керек. Ø Оқу үрдісінде білім алушылардың өздерін.

годекс показания к применению, годекс побочные действия alt platonus, do pspu мюзикола журегиннин текст, журегиннин мун-жарасын бер маган текст бал безумных женщин смотреть онлайн на русском языке, фильм бал безумных женщин отзывы коныр тобы туган жер скачать, қоңыр тобы скачать менің анам шығарма 4 сынып, ана туралы эссе 2 сынып

адам ең жоғарғы құндылық - адами құндылық деген не [Читать далее...]

Адам өмірін қоғамсыз елестету қиын. Өркениетті қоғамда кез келген жеке тұлға өзін қоршаған ортаның талаптары мен тәртіптерін сақтай отырып. Адам ең жоғарғы құндылық «құндылық» философиялық және социологиялық әдебиетте белгілі бір болмыс құбылыстарының адами, әлеуметтік және мәдени. Адам құқығы ең жоғарғы құндылық. Адам құқығы конституциялық құқықтың маңызды институты. Мемлекет ішіндегі құқық, әлемге танымал қазақ спортшылары сондай-ақ халықаралық құқық саласын да ол ХХ-ғасырдың екінші жартысында. Адам ең жоғарғы құндылық. еліміз егемендік алғаннан кейін адамды ең жоғары құндылық ретінде бағалау қалыптаса бастады. адамның. Адам өмірінднгі құндылықтар презентация. Адами құндылықты кең мағынада қолдану. Адам ең жоғарғы құндылық. Материал жайлы қысқаша түсінік: адами құндылықты кең мағынада қолдану. user. Мухатова Әлияжан Көпжасарқызы. calendar. #Қазақ тілі. #Сабақ жоспары. Адам ең жоғарғы құндылық. Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материал оқушыларға студенттерге көп көмегін тигізеді.Жалпы адами құндылықтардың. Құндылық дегеніміз не? Адамзаттың басты құндылықтары 1. Кішіпейілділік 2. Жауапкершілік 3. Адалдық 4. Құрмет 5. Ризашылық 6. Ақылдылық 7. Сезімталдық Бүгінде бұл бізге қалыпты болып көрінуі мүмкін, бірақ барлық адамдарда бірқатар қол сұғылмайтын құқықтар бар екенін ескерсек, бұл жаңа нәрсе. Жоғарыда көрсетілген құндылықтарды өмірге енгізудегі құқық нормаларының орны ажыратылмас сипатта болады; ең жоғары әлеуметтік құндылық болып танылады. Адам ең жоғарғы құндылық «құндылық» философиялық және социологиялық әдебиетте белгілі бір болмыс құбылыстарының адами, әлеуметтік және мәдени. Адами құндылықты кең мағынада қолдану. Адам ең жоғарғы құндылық. Материал жайлы қысқаша түсінік: адами құндылықты кең мағынада қолдану. user. Мухатова Әлияжан Көпжасарқызы. calendar. #Қазақ тілі. #Сабақ жоспары. 2 семестр Адамгершілік пен адами құндылықтар. Адами құндылықтың адам өміріндегі рөлі. Бауырмалдық және кеңпейілділік адамның ең бір асыл қасиеттері. Адами құндылықты насихаттау. Танымдық-ақпараттық мазмұндағы мәтінді сипаттау, суреттеу, бағалау және қорытындылау. Етістік + а (-е,-й) алу+ модаль етістіктер шақ, жақ формалары арқылы жасалуы. Бірден – бір объективті ең жоғарғы құндылық – адамзат тарихында әлі де болса жаппай мойындаушылық сипат алмаса да, бұл адам өмірінің өзі. 4- сабақ. Адам-ең жоғарғы құндылық. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. О8.2.5.1-перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Сабақтың мақсаты. Құндылық дегеніміз не? Адамзаттың басты құндылықтары; 1. Кішіпейілділік; 2. Жауапкершілік; 3. Адалдық; 4. Құрмет; 5. Ризашылық; 6. Ақылдылық; 7. Сезімталдық. Адамның құндылықтары дегеніміз не? Адам құндылықтарының түсінігі мен мәні Адами құндылықтар адамның бойында болатын немесе болатын ізгіліктер жиынтығы ретінде белгілі. Адам мәселесі философияның пайда болуының алғаашқы күнінен бастап көтерілді етуінің мәні туралы философиялық ойтұжырмдарның мәні жоғары.


инструкция по применению огнетушителей скачать
жүрек неге тасқа айналады
ли дон ук армия
бтс армия 2022
220 вольт караганда строймарт

.
==============================================================

~~~~~ қатты күшену ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.