자유게시판

орташа ақыл ой кемістігі бар балаларға арналған оқу бағдарламасы - ақы…

페이지 정보

Rene 24-09-16 05:33 view11 Comment0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
орташа ақыл ой кемістігі бар балаларға арналған оқу бағдарламасы - ақыл-ой тәрбиесінің басты құралы- [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін Санау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы 1 тарау. Жалпы ережелер 1. Ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқыту қалай жүргізіледі. Ақыл-ой кемістігі бар балалардың негізгі даму ерекшелігі барлық танымдық әрекеттің, әлеуметтанулық зерттеудегі іріктеу әдісі ұғымы түрлері іріктеудің қателіктері әсіресе ойлау қабілетінің жетілмегендігін. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары. Оқыту орыс тілінде жүргізілетін үйде жеке тегін оқытатын орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары №. Бірінші үрдіс, ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға (ақыл-ой кемістігі бар балалардан басқасына) білімін жалғастыруға және мамандық алуға тең. Мектептің екінші бөліміндегі оқу үрдісін жобалау технологиясы. Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың оқу үрдісін жобалау ережелері, әлеуметтанулық зерттеудегі іріктеу әдісі ұғымы түрлері іріктеудің қателіктері педагогикалық. Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім беру. деңгейінің 1-4 сыныптары үшін «Психомоториканы және сенсорлы. үрдістерді. Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптары үшін «Айналамен танысу» пәнінен типтік оқу бағдарламасы 1. Түсінік хат 1. Бүгінгі таңда ақыл-ойы дамуында кемістігі бар балаларды төмендегі кестеде көрсетілген ретпен түсіндіругі болады. Ақыл-ой кемістігі бар балалар. Интернатальді. Ойын балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын- балаларға ақыл-ой, дене шынықтыру және сұлулық тәрбие берудің маңызды құралы. Ойын айналадағыны танудың тәсілі. Ақыл-ой кемістігі бар балаларды (ақыл-есі кемістігінің жеңіл және баяу дәрежесі) тәрбиелеу мен оқыту жалпы қимылдық біліктерді, жүру мен жүгіру дағдыларын. 2013 жылғы 3 сәуірдегі. № 115 бұйрығына 168-қосымша. Орташа ақыл-ой кемістігі бар оқушыларға арналған бастауыш білім беру. деңгейінің 1-4 сыныптары үшін «Қазақ тілі, оқу және тіл дамыту» пәнінен. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Жазу, оқу және сөйлеу тілін дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде). 1) Зерде бұзылыстары бар (женіл ақыл ой кемістігі) 1. «Қазақ тілі пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы/a> 2.





шәкәрімнің адамның өмірмәндік бағдары туралы экзистенциалдық рефлексиясы, шәкәрім құдайбердіұлы көмек сұрап әулие кириллге дұға ету түсінде көп ірімшікті көру нені білдіреді? оралдың қызы текст, сенің көз жасыңдай скачать
суд таро сочетание
бірлігіміз жарасқан өлең шумақтары
не найден в гбд фл

кто красивее казахи или киргизы
курстық және дипломдық жұмыстарды дайындаудың
psexec session

.
==============================================================

~~~~~ әлеуметтанулық зерттеудегі іріктеу әдісі ұғымы түрлері іріктеудің қателіктері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.