자유게시판

абдижаппар алкожа - бари рас - абдижаппар алкожа туган кун скачать

페이지 정보

Cortez 24-09-19 18:41 view17 Comment0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=абдижаппар+алкожа+бари+рас+абдижаппар+алкожа+туган+кун+скачать
 
 
абдижаппар алкожа - бари рас - абдижаппар алкожа туган кун скачать [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=эссе+жаза+білу+өнер+эссе+жазу+үлгісі+мысал+9+сынып
 
 
эссе жаза білу өнер - эссе жазу үлгісі мысал 9 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=кітаптан+оқығанда+көп+нәрсе
 
 
кітаптан оқығанда көп нәрсе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=кейінгі+қола+дәуірінің+соңғы+кезеңі+беғазы+дәндібай+мәдениеті
 
 
кейінгі қола дәуірінің соңғы кезеңі - беғазы дәндібай мәдениеті [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=087т+поезд+тальго+алматы+сарыагаш+поезд+цена
 
 
087т поезд тальго - алматы сарыагаш поезд цена [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=менің+үйім+сабақ+жоспары+балабақша+менің+үйім+құрастыру
 
 
менің үйім сабақ жоспары балабақша - менің үйім құрастыру [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
18 жас суреттер, бойжеткен қызға тілек 1920 30 жылдардағы қазақстан мәдениеті, 1920 30 жылдардағы халыққа білім беру өзен жолдар пайдасы мен зияны, өзен туралы мәтін 3 сынып серая аура значение, совместимость по цвету ауры қазму деген не, əл фараби атындағы университет грант әліппе әліппе алғашқы әріппен әні, әліппе әні скачатьЭссені жазу үшін мысалы: жеті модульдің бірін таңдап соны зерттеп соған эссе жазу керек болсын делік. Енді осы модульді қолданғанда қандай мақсатыныз болды, мақсатыңа жеттіңізба, қандай. Эссе жазу үлгісі: 13:40 ▶ Қосымша жаңалықтар мен оқиғаларды веб-сайттан оқыңыз. Тілімізді сақтап қалу басты мақсатымыз деп білсек, латын әліпбиіне көшуіміз қажет. Қазақ тілі. Эссе, шығарма, мазмұндама. 9 сынып. Эссе Мәңгілік елдің талантты ұрпақтарын тәрбиелеудегі. Осылай қазақ өнерін дамытуға үлесін қосып жатқан ұстаздардың бірі, Қызылсая орта мектебінің ән-күй пәнінің ұстазы, Зеренді балалар музыка мектебінің домбыра сыныбының мұғалімі – Шамгунова Айсұлу Жауарқызы. Айсұлу апай 1978 жылы Көкшетау қаласының Біржан сал атындағы музыкалық колледжіне түсіп, аталмыш колледжді 1982 жылы бітірген. 7-сынып бойынша эссе жазу құрылымы: Эссе сөзден тұрады. Кіріспе 30-40 сөз Негізгі бөлім 70-80 сөз. Қорытынды 40-50 сөз І тоқсанда өтілген тақырыптар бойынша эссе тақырыптары.Жастар кітаптан гөрі ұялы телефонға көп уақыттарын арнайды. Әрине, техногенді дәуірде техникасыз адам өзін қауқарсыз сезінетін болар. Мәселе мынада: көбінесе адамдар кітаптан бас тартады немесе тек мектептер мен институттарда міндетті оқитындарды оқиды (тіпті сол уақытта олар. Қызылорда облысы, Жаңақорған кенті №163 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Оразгелдиева Қарлығаш Тақырыбы: «Кітап –ең сабырлы ұстаз» Сабақтың мақсаты: Білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру. Кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру. Кітапқа деген қызығушылығын арттыру. Оқулықтарды күтіп ұстауға үйрету. Көрнекілігі: Кітап жайлы жазылған плакаттар, суреттер. слайдтар Сабақтың барысы: Психологиялық дайындық Қарады. Тәрбие сағатының мақсаты: а) Оқушыларды білімді болуға, кітапты көп оқуға деген қызығушылығын арттыру. ә) Оқушылардың білімділік танымын және кітапқа деген қызығушылығын арттыру. б. Кітап – білім қазыналарының кілті, жастық шақты жаман әдеттерден және жаман достардан қорғайтын қалқан. Адамның білімімен ой-өрісін дамытатын, сезіну. Кітапсыз үй – терезесіз бөлме. -Кітап жинай берген мұрат емес,көп оқыған мұрат. -Көп жасағаннан емес, көп оқығаннан сұра, Кітап туралы қанатты сөздерді оқып, оларға оқушылар қысқаша түсінік береді. Слайд №2. Жазушылар, ғалымдар кітаптың мәтінің құрастырады, оны әріп терушілер кітап бетіне түсіреді, суретшілер кітаптың мазмұнына сай суреттермен безендіреді. Осылайша дайын болған кітаптар білім мекемелеріне, сауда орындарына таратылады. Ал балалар кітап шығару үшін мыңдаған адамдардың маңдай терінің бар екенін және көп мөлшерде қаржы бөлінетінің үнемі естен шығармау керек. Сондықтан кітапқа үнемі құрметпен қарап, таза ұстау керек. 1-оқушы. Білім алар көп адам, Жақсы нәрсе жоқ одан, Қызыға кеп оқимын Кітап көрсем жаңадан «Кітаптар мұңы» көрінісі Мектептің отын қоймасына біреу бір құшақ кітаптар әкеліп тастады. Күні: Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сенсорика Тақырыбы: Менің үйім құрастыру Технология: Мантессори Мақсаты: 1.Білімділік: Заттарды т. Күні: Білім беру саласы: «Таным». Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сенсорика. Тақырыбы: «Менің үйім» құрастыру. Технология: Мантессори. Мақсаты: 1.Білімділік: Заттарды тігінен, көлделеңінен орналастыруға және ойынағаннан соң материалдарды орнына ұқыпты жинауға үйрету. Білім беру саласы: Шығармашылық. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Жапсыру Тақырыбы: Менің үйім Мақсаты: Балаларға үйдің суретін жарсыру туралы түсінік беру; құралдарды құрылыс материалдарынан жасай алуға үйрету, үйдің суретін жапсыру арқылы ойлау қабілетін дамыту, өздері қолданылатынқұрал-жаб. Балалар аю ренжіп отыр, оның үйі жоқ екен. Біз оған үй салып берсек қайтеді. Балалар жартылай шеңбер құрып, өлең жолдарын айтады. Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: геметриялық пішіндердің аттарын; Нені игереді: геметриялық пішіндерді қолданып, үйдің суретін салуды; Нені біледі: дұрыс бояуды, пішіндерден үй құрастыруды. 1. 2.
қарагөз пьесасы толық нұсқасы
жараның айналасындағы теріні өңдегенде төменде көрсетілген ерітінділердің
darkray onki soygulim mp3 skachat
жемқорлыққа жол жоқ тәрбие сағаты слайд
тәжірибелік әдістер

.
==============================================================

~~~~~ қазіргі мектептердегі педагог-психологтың қызметі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.