자유게시판

оперативтік эпидемиологиялық талдау - эпидемиология мақсаты мен міндет…

페이지 정보

Joesph 24-06-21 08:43 view149 Comment0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=оперативтік+эпидемиологиялық+талдау+эпидемиология+мақсаты+мен+міндеттері
 
 
оперативтік эпидемиологиялық талдау - эпидемиология мақсаты мен міндеттері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ретроспективті эпидемиологиялық талдаудың мақсаты, міндеттері, эпидемиологиялық диагноз қою. Ретроспективті эпидемиологиялық талдау • Ретроспективті эпидемиологиялық талдау (РЭТ) бұл болашақта эпидемияға қарсы жұмыстарды жоспарлау үшін барлық қажетті мәліметтерді алуға диагностикалық әдістемелердің (логикалық және статистикалық) көмегімен жүргізілетін ұзақ уақыт аралығындағы эпидемиологиялық жағдайды зерттеу. РЭТ-дың мақсаты тұрғындарды эпидемияға қарсы шараларды қамтамасыз ету міндеттерін анықтау үшін қажетті мәліметтерді алу және аса маңызды инфекциялардың алдын алу үшін басты бағыттарды таңдау болып табылады. Сипаттамалық эпидемиология зерттеу, мақсаты, тапсырма,улгi. Эпидемиологиялық зерттеудiң. Эпидемиологиялық диагностика.Эпидемиологиялық диагностиканың мақсаты мен міндеттері. Клиникалық эпидемиологияның міндеттері бұл, ең алдымен, эпидемиологиялық негізделген клиникалық ұсыныстар мен диагностикаға, дамытуға, дінаралық келісім қоғам тұрақтылығының кепілі аурудың ағымын. Мақсаты: эпидемиология медицина ғылымдарының өзіндік дербес саласы ретінде және жұқпалы ауурлар эпидемиологиясының қазіргі кездегі мақсаты мен міндеттері. Жұқпалы аурулардың қазіргі кездегі эпидемиологиясының мақсаты эпидемиялық процестің дамуы мен механизмдерін, талдау және ауруларды ескерту тәсілдері қолдануды және олармен күресуді. Оперативті акушерия және гинекология» Өз мамандығына қатысты науқастың құқықтары мен міндеттерін қамтамасыз етуге АІИ-сын эпидемиологиялық талдау. 2.2. Пәннің мақсаты: Студенттерде эпидемиологияның теориялық негіздерін және эпидемиологиялық диагностика әдістері туралы білімдерін, клиникалық эпидемиологияның негізгі қағидалары мен принцптерін қалыптастыру. 4. Эпидемиологиялық жіктеу бойынша құтыру қай жұқпа тобына жатады? Оқытудың міндеттері: 1. Тырысқақтың эпидемиологиялық сипаты мен жіктелу қағидаларын студенттерге үйрету. А-оперативті араласуларда В-стоматологиялық манипуляцияларда С-татуаж жасауда D-жеке бас гигиенасын сақтамауда E-ластанған ыдыс арқылы 8.Қандай тағамды пайдаланғанда вирусты гепатит А жұқтыруы болады? Эпидемиологияның мақсаты мен міндеттері. 4. Эпидемиологиялық әдістер. 3. Эпидемиология пәні екі бөлімнен тұрады: 1. Жалпы эпидемиология – жұқпалы аурулардың заңдылықтары мен олармен күресу, жою және олардың алдын алудағы теорияның, әдістемелік және ұйымдастыру негіздері туралы білімнің жиынтығын қамтиды. Эпидемиологияның мақсаты халық арасындағы жұқпалы аурулардың пайда алынған нысандарда індетке қарсы режімді бақылау өткізуді; эпидемиолог-дəрігердің басшылығымен жұқпалы ауруларға эпидемиологиялық қадағалау жəне талдау (анализ) жасауды жəне оларды жүзеге асыра білуі керек. Эпидемиологиялық қадағалау 2. Мақсаты: Эпидемиологиялық қадағалау түсінігін, оның мақсаты. Мақсаты-жоғары мектеп дидактикасының білімі, тәрбие теориясы мен білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО-да педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Ретроспективті эпидемиологиялық талдау (РЭТ) бұл болашақта эпидемияға қарсы жұмыстарды жоспарлау үшін барлық қажетті мәліметтерді алуға диагностикалық әдістемелердің (логикалық және статистикалық) көмегімен жүргізілетін ұзақ уақыт аралығындағы эпидемиологиялық жағдайды зерттеу. РЭТ-дың мақсаты тұрғындарды эпидемияға қарсы қамтамасыз ету міндеттерін анықтау үшін қажетті мәліметтерді алу және аса маңызды инфекцияларды алтын алуға басты бағыттарды таңдау болып табылады. Ретроспективті эпидемиологиялық талдаудың мақсаты, міндеттері, өткізілген өнімдер бойынша шығыстар есебі эпидемиологиялық диагноз қою. Ретроспективті эпидемиологиялық талдау • Ретроспективті эпидемиологиялық талдау (РЭТ) бұл болашақта эпидемияға қарсы жұмыстарды жоспарлау үшін барлық қажетті мәліметтерді алуға диагностикалық әдістемелердің (логикалық және статистикалық) көмегімен жүргізілетін ұзақ уақыт аралығындағы эпидемиологиялық жағдайды зерттеу. РЭТ-дың мақсаты тұрғындарды эпидемияға қарсы шараларды қамтамасыз ету міндеттерін анықтау үшін қажетті мәліметтерді алу және аса маңызды инфекциялардың алдын алу үшін басты бағыттарды таңдау болып табылады. Дәрігер – эпидемиолог АІИ – мен медициналық қызметкерлердің кәсіптік сырқаттанушылық жағдайларына Оперативті эпид талдаудың мақсаты: (1).



педагогика ғылымының дамуына жетекші ғылымдар - педагогика қандай ғылым [Читать далее...]

Педагогика жəне басқа ғылымдар Адам жөніндегі ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны оны басқа ғылымдармен байланыстыра қарастырғанда ғана айқындалуы мүмкін. Өзінің ұзаққа созылған тарихында педагогика көптеген ғылымдармен тығыз байланыста болып, өз дамуы мен кемелденуінде олардың əрқилы ықпал-əсеріне ұшырап отырды. Педагогика ғылымының құрылымы: Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы: Педагогика ғылымының салалары мен міндеттері: Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы жайлы мәлімет. Жарықбаев Қ.Б., педагогика ғылымдарының докторы, психология ғылымдарының докторы, Төлеген Тәжібаев атындағы этнопедагогика және этнопсихология Ғылыми-. Профессор С.Қ.Қалиевтың тәрбиенің халықтық және ұлттың ерекшеліктерін зерттеуге арналған ғылыми еңбектері заманауи этнопедагогиканың дамуында. Тәрбие мен оқыту ісінің дамуына байланысты педагогика ғылымының мынандай салалары бар: мектепке дейінгі педагогика, мектеп педагогикасы, педагогика тарихы, дефектология, пәндерді оқыту әдістемесі, кәсіптік — техникалық білім беру педагогикасы, жоғары мектеп педагогикасы, әскери педагогика, мәдени ағарту қызметкерлерінің педагогикасы, түзеліс. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның құрылымы. Негізгі ұғымдар: педагогика,педагогиканың категориялары, педагогика. пәні. Педагогика – адам. Педагогика – тəрбие жөніндегі ғылым. 2. Педагогиканың пайда болуы мен дамуы. 1. Педагогика – тəрбие жөніндегі ғылым. Адам биологиялық тіршілік иесі ретінде дүниеге келеді. Оның тұлға болып жетілуі үшін – тəрбиелеу қажет. Сонымен, педагогика тəрбие жөніндегі ғылым. Оның басты міндеті адам тəрбиесі жөніндегі ғылыми білімдерді жинақтау жəне жүйелестіру. Педагогика адамдарды тəрбиелеу, білім беру жəне оқыту заңдылықтарын ашып, соның негізінде алға қойылған мақсаттарға жетудің ең пайдалы педагогикалық жолдары мен тəсілдерін көрсетіп отырады. 2. Педагогиканың пайда болуы мен дамуы. Тəрбие практикасы өз бастауларын адамзат өркениетінің бірінші қадамдарымен байланыстырады. Педагогика ғылымының құрылымы, оның басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика дамып, тәрбие мен білім беру жайлы ғылыми тарауларға бөліне бастады. Мысалы, педагогиканың жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика, т.б. Педагогика ғылымының қызметтері. Дербес ғылым ретінде танылған педагогиканың қызметтері оның жоғарыда аталған пəндік сипаттарымен сабақтас, яғни табиғи бірлікте іске асырылуы қажет теориялық жəне технологиялық міндеттер. Педагогиканың теориялық міндеттері үш деңгейде жүзеге асырылады. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның құрылымы. Негізгі ұғымдар: педагогика,педагогиканың категориялары, педагогика. пәні. Педагогика – адам.

6 градусов это холодно удаленная работа на дому через интернет, удаленная работа россия әке туралы өлең мұқағали мақатаев, мұқағали мақатаев әке аманаты лист металла 2мм цена за лист, лист металлический 4 мм цена за метр карта с градусной сеткой, тематические карты
мени умыт турецкая версия
инвиктус шарипова
мейір қайрат бір досым бар текст
достык подготовка к ент костанай
вода 19 литров астана цена

.
==============================================================

~~~~~ өйткені үтір ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.