ақыл ой ойыны - тоғызқұмалақ ойынының мақсаты
페이지 정보
Celesta Marr 24-10-05 17:22 view25 Comment0관련링크
본문
ақыл ой ойыны - тоғызқұмалақ ойынының мақсаты [Подробнее...]
Тақырыбы: «Тоғызқұмалақ – қазақ халқының ұлттық ойыны» Мақсаты: а) Білімділік: Оқушыларға ұлттық ойынның тарихын таныстыра отырып, негізгі ережелерін. Тақырыбы: «Тоғызқұмалақ қазақ халқының ұлттық ойыны» Мақсаты: а) Білімділік: Оқушыларға ұлттық ойынның тарихын таныстыра отырып, негізгі ережелерін үйрету. ә)Дамытушылық: оқушыларға тоғызқұмалақтың негізгі. Тоғызқұмалақ – әлемдік мәдениеттің озық үлгілерімен бой теңестіретін рухани ойын, логикалық, зияткерлік ойлау өнері. Бұл ойынның басты мақсаты – адам ақыл-ойын жетілдіруге, санасын. Терең ойды талап ететін ұлттық ойындардың бірі тоғызқұмалақ. Тоғызқұмалақ қазақтың ұлттық дәстүрлі ойындарының бірі, ақыл-ой ойыны. Ойын танымдық, эстетикалық, спорттық, тіпті ғылыми аспектілерге ие. Тоғызқұмалақ — қазақтың ұлттық дəстүрлі ойындарының бірі, ақыл-ой ойыны. Басты мақсат – адамға үйлесімді (гармониялық) тәрбие беру. Мәні кез-келген. Сабақтың тақырыбы: Тоғызқұмалақ ойынының мақсаты және ойын сипаты. Мақсаты Адамзаттың ақыл-ойының жемісі болып табылатын әрбір ақыл-ой ойынында күрделі. From Wikipedia, the free encyclopedia. Тоғызқұмалақ — қазақтың ұлттық дәстүрлі ойындарының бірі, ақыл-ойды дамытуға арналған ойын. Тоғыз құмалақ тақтасының жалпы құрылысы. Керекті құрал жабдықтар: 1. Тоғызқұмалақ тақталары, слайд презентация Күтілетін нәтижесі: түркі тілдер тобына қандай тілдер жатады Оқушылар ойынды меңгереді, кұрделі тактикаларды шешеді. Уақыты: 45. 1 ТОҒЫЗҚҰМАЛАҚ ҚАЗАҚТЫҢ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНЫ.8 1.1 Тоғызқұмалақ ойыны туралы жалпы мәлімет, шығу тарихы.8 1.2 Тоғызқұмалақ ойынының басты ерекшеліктері 13. Енді, «Тоғызқұмалақ» ойынының тәртібіне келсек, жүрісті жазу үшін, жүріс жазылатын отаудың рет санын, оның қасында сол отауда жатқан құмалақтың.
оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдісі - танымдық іс әрекетті дамыту [Читать далее...]
Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдісі, танымдық іс әрекетті дамыту By A Temirbekova 2022 — Түйін сөздер: танымдық белсенділік, танымдық іс-әрекет, «Блум кубигі» әдісі, «STEAM», родуктивті деңгейден оқу-танымдық іс-әрекеттің шығармашылық. ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ МІНДЕТТЕРІ: Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру. Оқушылардың ғылыми білім, іскерлік, дағдыларды меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру. Мақалада оқушылардың танымдық іс- әрекетінің теориялық негіздері қарастырылған. Егер оқу үрдісінде балаларды өзіндік және шығармашылық қызметке үйрететін болса, онда олардың. Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдісі: A) Демонстрация. B) Зерттеу әдісі. C) Танымдық ойындар. D) Түсіндіру. E) Иллюстрация. № 130. Оқушылардың ғылыми білім, іскерлік, дағдыларды меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру. • Ақыл-ойды, ұғымталдықты, қабілетті, дарындылықты дамыту. Оқушылардың өзіндік іс-әрекеттерін ұйымдастыру және танымдық қабілеттерін дамыту. Физиканы оқыту процесін жетілдіру оқушылардың танымдық белсенділігі мен іздемпаздығын арттыруға. Балалардың танымдық әрекетін белсендіру, оны тиімді басқару және дамыту, ұйымдастырушылық және моральдік-психологиялық тұрғыдан қамтамасыз ету. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым. Әдіс оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен. Ю.К.Бабанский ұсынған оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдістері: A) Сөздік әдістер, көрнекілік әдістер. B) Қоғамдық пікір, жарыс. Мысалы, кейбіреулер оқыту әдістері жіктеудің қызметінің білім көзі, біреулер дидактикалық міндеттерді, ал қайсы біреулер окушыладың танымдық іс-әрекетін негізге. By Ш Сапарбайқызы 2022 — ғалымдар зерттеулерінде жаратылыстану ғылымында оқушылардың оқу- танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру түрі ретінде оқу-зертеушілік тапсырмалары қарастырылған. ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ МІНДЕТТЕРІ: Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру. Оқушылардың ғылыми білім, іскерлік, дағдыларды меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру. Оқушылардың ғылыми білім, іскерлік дағдыларды меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру. -ақыл-ойды, ұғымталдықты, қабілетті. By Ш Сапарбайқызы 2022 — ғалымдар зерттеулерінде жаратылыстану ғылымында оқушылардың оқу- танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру түрі ретінде оқу-зертеушілік тапсырмалары қарастырылған. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін белсендіруде оқу материалының маңыздылығы дәрежесіне қарай, оның құндылығын анықтай білу, сабақ беру мен оқу үрдісін.
баланс кселл
көкбай жанатайұлы
қазақстанның теңіз деңгейінен биік нүктесі
.
==============================================================
~~~~~ түркі тілдер тобына қандай тілдер жатады ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.