жол ережесі туралы сұрақтар - бағдаршам туралы сұрақтар
페이지 정보
Lila 24-10-08 13:15 view15 Comment0관련링크
본문
жол ережесі туралы сұрақтар - бағдаршам туралы сұрақтар [Подробнее...]
1-топ Торабында жолдардың, Өте алмай қап, дағдарсаң, Жолаушыны қолдар шын Белгі беріп бағдаршам. 2-топ Үлкен жолда жатқан көлік ағылып, Қарамайды жолаушыға көлдеңен. Кетпес пе екен жүрісінен жаңылып, Жол тәртібін, ережесін білмеген. 3-топ Үлкен – кіші қала бар. Ой жүгіртіп қарап ал, Көше заңы тым қатал Сақ болыңдар балалар! Мақсаты: бағдаршам және жолда жүру ережелері туралы түсініктерін одан әрі Шарты: Бағдаршам допты лақтырып, балаларға сұрақ қояды. Мақсаты: Көшеде жүру ережесі, көше қиылысы, бағдаршам жол ережесі, жол белгілері туралы білімдерін бекіту; «Бағдаршам» туралы түсініктерін жетілдіру. Білімділік: Балаларды жолда жүру. Сұрақ-жауап: Әр топқа параққа жазылған тапсырмалар беріледі, берілген уақыт ішінде сол сұрақтарға жауап беру керек. І топ. 1.Бағдаршам деген не? Балаларға бағдаршам туралы сұрақтар қою. 2. Арқаным бар тым ұзын, Ала алмайсың бір үзім. Табыңдаршы, балалар, Бұл жұмбақтың шешуін. (Жол) Жаяу жүргінші жүретін – ақ жолақ туралы сұрақтар қою. 3. Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен. Жолда жүру ережесі Абайла, балалар! Мақсаты: 1) оқушылардың жол ережесі туралы білімін кеңейту, жол белгілерін, олардың топтарын ажырата білуге үйрету; 2) жол ережесін қатаң сақтауға. Жүргізуші: 1 тур. Топтарды таныстыру. 1 топ –«Бағдаршам». Топтың ұраны: Тоқта! Сақтан! Жол ашық! Жүрме жолға таласып! 2 топ – «Жол белгілері». Топтың ұраны: Үйрен таппай тыным бір, Белгілердің тілін біл! 3 топ «Жүргізуші». Топтың ұраны: Жол тәртібін білейік, аман есен жүрейік! Жүргізуші: Мен бәріне әрқашанда тыйым салып тұрамын. Десекте, 03 қызметіне бағдаршамның қызыл көзі жанып тұрған сияқты ғой. Сол үшін 1-кезекті өрт сөндірушіге берген болар едім. Анығында мен жол ережесін жақсы. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушыларды топқа бөлу. (Бағдаршам көздеріне сәйкес қызыл, сары, жасыл дөңгелекшелер арқылы бөлу) 2. Сұрақ- жауап1 топқа: Жол ережесі дегеніміз не? 2 топқа: Жол ережесін не үшін білуіміз керек? 3 топқа: Жол ережесін қалай сақтаймыз? Мұғалім:Ал енді «Жолда жүру ережесін білеміз бе?» атты сынып сағатымызды бастаймыз. ІІ. Мақсаты: Жолда жүру ережелері туралы түсінік бере отырып, көше, жол, жаяу жүргіншілер туралы түсініктерін жетілдіру; жол белгілерін ажырата білуге үйрету, бағдаршам туралы түсініктерін кеңейту; көшеде тәртіп сақтап жүруге байқампаздыққа, сақтықпен жүруге тәрбиелеу, тілін, есте сақтау, ойлау қабілетін, қағаздан құрастыру дағдыларын дамыту. Ілмектер: жол белгілері туралы тақпақтар, жол ережесі туралы тақпақ, жол ережесі туралы, стишки на казахском языке для детей, бағдаршам туралы тақпақтар, бағдаршам туралы тақпақ, светофор. Жолда жүру ережесі Абайла, балалар! Мақсаты: 1) оқушылардың жол ережесі туралы білімін кеңейту, жол белгілерін, олардың топтарын ажырата білуге үйрету; 2) жол ережесін қатаң сақтауға. Жолда жүру ережелерін меңгеру дағдысын қалыптастыру, және іс жүзінде жол ережесін сақтауға үйрету, жол белгілерімен таныстыру, бағдаршам туралы.
намаз уақыты бір айға атырау, намаз уақыты шымкент ономастика - это, жүйке жүйесінің типтері ономастическая комиссия рафе доставка телефон, рафе астана женис меню қағаз кітаптың пайдасы, электронды кітап меркі табиғаты, меркі ауданы сумма обслуживания государственного долга измеряется, государственный долг казахстана насос для повышения давления воды в частном доме, как работает насос для повышения давления воды президенттің баспасөз хатшысы, баспасөз қызметінің жұмысы какие бывают инженеры и что они делают, что делают инженеры
педагогикалық білім беру жүйесіндегі мұғалімнің шеберлігі
техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін
мәңгілік ел ұлттық идеясы қмж 9 сынып қазақ тілі
17 регион казахстан
жылдық есеп балабақша 2022 2023
.
==============================================================
~~~~~ жүйке жүйесінің типтері ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.