айтылым дағдысының ішкі кезеңдері - тыңдалым дағдысы бойынша тапсырмал…
페이지 정보
Charmain 24-10-15 03:05 view35 Comment0관련링크
본문
айтылым дағдысының ішкі кезеңдері - тыңдалым дағдысы бойынша тапсырмалар [Подробнее...]
Оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары коммуникативтік дағдылар болып табылады. Аталған дағдылардың әрқайсысының өзіне тән ішкі дағдылары мен оны үйрету жолдары, яғни ерекшеліктері. Оқушылар оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдыларын қалыптастыра отырып, еркін қарым-қатынас жасауға, сыни тұрғысынан көзқарасын білдіруге, өз ойын жеткізіп, жоғары мектеп педагогикасы pdf шешім қабылдауға. Мақалада тыңдалым әрекетінің маңыздылығы мен тапсырмаларының түрлері сөз болады. Жаңартылған білім мазмұнына сай оқу бағдарламасына қазақ тілін ана тілі ретінде қолданушылар үшін. Әдістемелік құралда «Қазақ тілі» пәні бойынша 5-сыныпқа арналған тыңдалым және айтылым дағдысын дамытуға арналған тапсырмалар жи-нағы ұсынылды. Баяндама "Тілдік сабақтағы оқушының айтылым мен оқылым. Қазақ тілі сабағында айтылым бойынша жұмыс түрлерін көбірек ұсыну, ойын түрлерін беру, оны кейін практикалық тұрғыда қолдана білуге үйрету жұмыстары өз нәтижесін беріп келеді. Өз. Қазақ тілі сабағында айтылым бойынша жұмыс түрлерін көбірек ұсыну, ойын түрлерін беру, оны кейін практикалық тұрғыда қолдана білуге үйрету жұмыстары өз. Оқушылар оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдыларын қалыптастыра отырып, еркін қарым-қатынас жасауға, сын тұрғысынан көзқарасын білдіруге, өз ойын жеткізіп, шешім қабылдауға дағдыланады. Әлемдік тәжірибе бойынша тілді тиімді меңгерту төрт дағды арқылы жүзеге асырылады екен. Оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым дағдылары оқушының коммуникативтік дағдылары болып табылады. 1-. Берілген әнді мұқият тыңдап, ұлттық киім атауларын атаңыз. 2-тапсырма. Ұсынылған сурет пен ән арқылы тақырыпты болжаңыз. 3-сабақ. Салт-дәстүрлер. Бесікке салу. 5.Т/А2 Тұрмыстық, әлеуметтік. 1.Тыңдалым туралы түсінік 2.Қатысымдық дағдылардың ішкі заңдылықтары 3.Тыңдалым дағдысының Әдебиеттік оқу пәнініде жүзеге асыру әдістемесі Тыңдалым төрт тілдік дағдылардың бірі. Urriculum includes listening for users of the Kazakh language as their native language. To develop listening skill., we consider the types of target audits and the difference between speech and wr. ting. They also showed ways to increase students' interest in wo. king with ds: listening, audiotext, writing language, speech. Қазақ тілі сабағында тиімді әдіс-тәсілдермен айтылым дағдысын қалыптастырудың әдістемелік жолдарын көрсету. Оқушыларды оқытуда белсенді әрі тиімді әдістер мен тәсілдерді қолдану арқылы өмірге қажетті дағдыларды. Оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға арналған белсенді оқыту тапсырмаларының түрлері де ұсылынып отыр. Тапсырмаларды бірінші. Ал тыңдалым дағдысы дегеніміз не? «Тыңдалым — «аудирование» деген терминнің білдіретін мағынасы — «есту арқылы түсіну». Оқушылардың тыңдалым және айтылым дағдыларын дамытуға ықпал ететін тапсырма үлгілері:тыңдауға, мазмұнын түсінуге түрлі стилдегі мәтіндерді ұсыну. Тыңдалым дағдыларын дамытуға арналған тапсырмалар.
әлеуметтік көмек көрсету, ақшалай көмек керек 3 жастағы дағдарыс, 3 жастағы бала нені білу керек тұрақты белгілер зат есім трудовые ресурсы западного казахстана, разница ввп северного и западного казахстана общественная нравственность это коап, нарушение общественного порядка статья рк жаназа хабарландыру текст
киім түрлері аттары - ер адамның ұлттық киімдері [Читать далее...]
Ұлттық киімдердің түрлері Бас киімдерxix ғасыр мен xx ғасырдың бас кезіндегі қазақтың ұлттық киімдеріне зерттеу жүргізген И.В.Захарова мен Р.Р.Ходжаева ер адамдардың бас киімдерін 6 топқа. Ерлердің сыртқы киімінің көп таралған түрі шапан болды. Сырмалы шапан, қаптал шапан, тік жағалы, қайырма жағалы шапан. Дәулетті қазақтар түрлі түсті бұқара. Ер азаматтардың киімі қандай болған. Қазақ халқының киімдерін зерттеген ғалым Рукия Ходжаеваның зерттеуінше, 18-19 ғасырдағы ерлердің иық киімдері желбегей, желбегей емес деп тігілген. Қазақтың ұлттық киімдері негізінен мынандай түрге бөлінеді: іштік киімдер, сыртқы (өң) киімдер, сулық киімдер, ерлердің бас киімдері, әйелдердің бас киімдері, аяқ. Содан байқап білуімізше айтыс саханасындағы ұлттық киімдер бұрынғылардың ұзақ уақыт халық арасында тұнынған тұрмыстық ғадетінен жалпыласады. Бақсы киімі, абыз. Күрте – жеңіл әрі жеңсіз киім. Күртеде жаға, деген болмайды. Тек екі өңірі мен арқа жақтан тұрады. Онша ұзын да, қысқа да емес. Белден төмен. Ғамен тысталған ер адамның сырт киімі. Жеңінің ішіне иленген. Page 40. 42 қой терісі тігілген. Қондырма жеңді, үлкен Ерлердің ұлттық сырт киімдері. Ішкі киімдері: көйлек, дамбал, желетке, кәзекей; сырт киімдерге: шапан, күпі, кеудеше, тон, шидем; сулық киімдерге: шекпен, қаптал шапан, кебенек кенеп. Қазақтың ұлттық киімдері «Ең әдемі киім ұлтыңның киімі», деген ұлы адамдар. Қазақ халқының ұлттық киімдерінің түрі де, үлгісі де еш халықтан кем болған жоқ. Ұлттық киімдері К иім – денені ауа райының, сыртқы ортаның зиянды әсерінен қорғайтын, адамның денесiне киюге арналған жасанды жамылғы түрi, тұтыныс бұйымы. Қазақтың ұлттық киімдері. Ер адамның киімдері: шапан, тон, шалбар, белдік Әйел киімдері: койлек, қосетек көйлек, қамзол Бас киім: жекей тымақ, бөрік, тақия, сәукеле, кимешек Қазақша мата. Көз отаға – ер адамның бас киіміне қадайтын меруерт асыл тас. Оны бұрындары лауазымды адамдар ғана таққан. Қолазы – сал-серілердің бөркіне қадайтын үкі қауырсынын ораған әшкей. Қазақтың ұлт киімдерінің түрлері мен атаулары көп: кейде ұлы жүз, орта жүз, кіші жүз үлгілері деп, кейде әлгі жүздер ішіндегі рулардың аттарымен де айырып айтылады. Ең әдемі киім – ұлтыңның киімі», деген ұлы адамдар. Қазақ халқының ұлттық киімдерінің түрі де, үлгісі де еш халықтан кем болған жоқ. Оның көркем үлгілері.
менің көршім эссе, көрші сөзінің мағынасы нұржекеев бексұлтан, бексұлтан нұржекеев ерлі зайыптылар жоғары білім берудің мазмұны, білім беру мазмұны компоненттері неліктен көйлектің көп түймелері туралы армандайсыз жыл атаулары 2025, жыл атаулары кестеси көшпелі мал шаруашылығы номиналды кернеу дегеніміз не тірек сөздер дегеніміз не 5 сынып, тірек сөздер 4 сынып арман кітабы неге тауықтарды түсінде көреді
махамбет өтемісұлы ашық сабақ 9 сынып
диар кунаев биография
жетім балаларды әлеуметтік бейімдеу
.
==============================================================
~~~~~ через сколько минут после азана делать намаз ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.