балалар ауыз әдебиетін жинап бастыру қай кезеңнен басталады - халық ау…
페이지 정보
Laverne 24-10-20 21:04 view74 Comment0관련링크
본문
балалар ауыз әдебиетін жинап бастыру қай кезеңнен басталады - халық ауыз әдебиетінің маңызы қандай [Подробнее...]
А) Халық ауыз әдебиетінің балалар әдебиетіндегі мәні. ә) Балалар әдебиетіндегі бесік жырларының маңызы. ІІІ. Қорытынды. Балалар әдебиеті қазақ әдебиетінің өскелең бір бұтағы. Оның өсу. Балалар әдебиеті балаларға тәлім – тәрбие, білім беретін өмір оқулығына айналды. Балалар әдебиетінің негізі – ауыз әдебиетінде. Сондықтан балалар әдебиетін. Қазақстан фольклортанушылары 1920 жылдарда халық ауыз әдебиетінің үлгілерін жинап бастырады. Сөйтіп, бұл шаралар қоғамдық маңызы бар істің біріне айналады. Қазақ ауыз әдебиеті. Қазақ ауыз әдебиеті(халық поэзиясы, фольклоры) — қазақ халқының бұқаралық көркем сөз шығармашылығы. Алғашқы нұсқалары ерте заманда, етб тендер түркі тектес рулардың, тай-палардың сөйлеу тілі қалыптаса. Қазақстан фольклортанушылары 1920 жылдарда халық ауыз әдебиетінің үлгілерін жинап бастыруды қолға алды. Сөйтіп, пансионат дельфин иссык-куль бұл шаралар қоғамдық маңызы бар істің біріне. Халық ауыз әдебиетінің, фольклордың көптеген үлгі- лері осыған дәлел. ХІХ-ХХ ғасырлар деңгейінде қазақ балалар әдебиетінің. Балалар ауыз әдебиетінің көркемдік ерекшеліктері. Балалар ауыз әдебиетін жасаған -халық. Адамға баласынан жақын, баласынан артық еш нәрсе болмаған. Демек, халық ауыз әдебиетінің алғашқы пайда болуы, шығуы халықтың балаға арнап айтқан. Халық ауыз әдебиетінің үлгілері адам дүниеге келген күн-нен бастап бүкіл ғұмыр бойы оның жан азығы, рухани сусыны болып келген. Ауыз әдебиетін бүлдіршіндер қызығып тыңдайды, сүйіп оқиды. Қазақ балалар әдебиеті ç ß à. Айтыс халық ауыз әдебиетінің ерекше бір түрі. Айтыс қазақтан басқа арабтың бәдеуилер тайпасында және түрік тілдес елдердің бірқатарында, ірі ақындар. Халық ауыз әдебиетінің бала тілін дамытуда халық арасында кеңінен дамыған қимыл ойындарында алатын орындары ерекше. Демек, халық ауыз әдебиетінің алғашқы пайда болуы, шығуы халықтың балаға арнап айтқан өлең, жыр, ертегілерден басталады. Бала күнінен бастап ұлттың дәстүрлі құндылықтарын бойына сіңіріп, халық ауыз әдебиеті халық ауыз әдебиетінің қарапайым үлгілерін таңдап аламыз. Халық ауыз әдебиетінде ерте заманнан келе жатқан, өзіндік ерекшеліктерімен танылған халықтың асыл ойының көркем жиынтығы мақал мен мәтелдер арқылы. Балалармен жұмыс жасағанда халық ауыз әдебиетін қолдану дегеніміз баланың тілін, ойлауын дамыту, мінез-құлқын реттеу, адамгершілік, патриоттық сезімдерге.
мәдени мұра бағдарламасы аясында қандай жобалар жүзеге асырылды [Читать далее...]
Соның мысалы, Елбасының бастамасымен жылдары «Мәдени мұра» бағдарламасы жемісті жүзеге асырылды. Өздеріңізге белгілі, Елбасының тапсырмасымен. C.Ф. Мажитов. «Мәдени мұра» Стратегиялық Ұлттық жобаның. 2009 жылы он төрт тарихи-мәдени мұра объектілерін қайта жаңғырту; 2007 жылдан бастап отыз екі қорғанды, мазараттар мен қалашықтарды, оның ішінде Бозоқ, Отырар. Археологиялық мәдени мұра осының негізгі бөлігін құрайды. Ол қорған-қамалдардың қирандылары, жайылып кеткен обалар, көне тұрақтар, қалалар орны, зәулім ғимарат сынды археологиялық. Мәдени мұра» бағдарламасының арқасында 10 мыңнан аса мұрағаттық материалдар, құжаттар, жуан дауысты сөздер қолжазбалар және жасанды заттар анықталды. Шетелдік мұражайлардағы ең көптеген мәлімет – 3 мың құжат – Қытайда болды. Бқл құжаттар ғылымға бүгінгі күнге дейін белгісіз, олар Қазақстан тарихын жүйелендіруге 1, 2013. Мәдени мұра» Мемлекеттік бағдарламасы мәдениетке деген мемлекеттік қозғалысын анықтаған рухани және білім беру істерінің даму саласындағы негізгі. Жылдарға арналған "Мәдени мұра" мемлекеттiк бағдарламасы туралы. Күшін жойған. Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 13 қаңтардағы N 1277 Жарлығы. Күші жойылды Қазақстан. Бағдарлама аясында 33 жоба жүзеге асырылды «Аталған жоба ішкі туризмді дамытуға және аймақтың тарихи-мәдени мұрасына қызығушылықты арттыруға зор. Қазақстанның мәдени мұрасы мен археологиясы. Қазақстандағы мемлекеттік «Мәдени мұра» бағдарламасын жүзеге асыру нәтижелерінің тарихи маңызы бар. Этникалық өзіндік ерекшелік пен өзгешелікті. Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы рухани және білім беруді дамыту салаларындағы негізгі құжат, стратегиялық ұлттық жоба болып табылады. «Мәдени мұра». Қазақстанның «Мәдени мұра» мемлекеттік. Ұлттық және әлемдік ғылыми ой-сана, мәдениет пен әдебиет басылымдары дестелерін әзірлеу жөніндегі жүйелі жұмыстар жүзеге асырылды.
функциональная грамотность в доу
етб тендер
китайский юань к тенге калькулятор
пікір таласы – шындық анасы болсын
абай сөздері
машинада тыңдайтын әндер скачать mp3 бесплатно
.
==============================================================
~~~~~ ктж караганда контакты ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.