자유게시판

тазша бала қырық өтірік - қырық өтірік кейіпкерлері

페이지 정보

Shari 24-05-29 16:07 view346 Comment0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тазша+бала+қырық+өтірік+қырық+өтірік+кейіпкерлері
 
 
тазша бала қырық өтірік - қырық өтірік кейіпкерлері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тазшаның қырық өтірігі ramuk_b 14 қаңтар Ертеде бір хан халқына жар шақыртты:«Кімде кім алдыма келіп, кідірмей мүдірмей, бір өтірік әңгіме. Cабақтың тақырыбы: «Қырық өтірік» ертегісіндегі Тазша бала бейнесі Мақсаттары: 1. Білімділік. Ертегідегі Тазша бала бейнесін талдай отырып, gaz auto тақырыпты жан-жақты. Қырық өтірік ертегісі Талдау (Ертегіге мазмұндық жоспар құру) Сипаттау (Тазша балаға мінездеме беру) Салыстыру («Қырық өтірік» ертегісін өзге ертегімен. Қазақта тағыда басқа туралы ауыз әдебиетінде "Қу тазша", "Ақылды тазша", "Айлалы тазша", "Тазшаның қырық ауыз өтірігі", "Хан қызы мен Тазша", тағыда басқа ертегілер бар. Бұлар тағыда басқа халық. Тазша Бала қазақтың күлдіргі тұрмыс-салт ертегілеріндегі басты кейіпкер. Бұған ұқсас нұсқалар өзбек, татар, қарақалпақ. түрікмен, хақас, бурят, моңғол халықтарының ауыз әдебиетінде де кездеседі. Қазақта тағыда басқа туралы ауыз әдебиетінде "Қу тазша", "Ақылды тазша", "Айлалы тазша", "Тазшаның қырық ауыз өтірігі", "Хан қызы мен Тазша", тағыда басқа ертегілер бар. Бұлар тағыда басқа халық арасынан шыққан ақылды, алғыр, айлалы, тапқыр, өжет жігіт ретінде суреттеледі. Өзінің ақыл-парасаты, тапқырлығы. Тазша баланың қырық өтірік әңгімесін өз алдына оқып, бөлімдерге бөліп қараңдар: а) жоғалған құлын хикаясы; ә) қоянның оқиғасы. Meir Жамбыл облысы Меркі ауданы №35 орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жантайбекова Мейир Шайдазымқызы Сабақтың тақырыбы: «Қырық өтірік» ертегісіндегі Тазша бала бейнесі Сабақтың мақсаты: Ертегідегі Тазша бала бейнесін талдай отырып, кейіпкерлерге талдау үлгілерін үйрету. Сабақтың міндеттері: Тазша бала бейнесін сомдау арқылы өз ойларын жүйелі жеткізуге баулу; Әр түрлі тапсырмалар беру арқылы, ойлау қабілетін дамыту; Топпен жұмыс жасауғамашықтандыру; Сабақтың түрі: Білімді жүйелеу Сабақтың әдіс-тісілдері: сұрақ-жауап, РАФТ стратегиясы, Венн диаграммасы «Интервью», Кубизм әдісі, топтық жұмыстар. Суретші белгілі бір мәтіндегі кейіпкерлерді бейнелеуде әңгіме уақиғаларды халық ертегілері – «Тазша бала (қырық өтірік)», «Алдаркөсе». Новенький жалпы орта Новенький жалпы орта білім беретін мектебі. Тақырыбы: «Қырық өтірік» ертегісіндегі Тазша баланың тапқырлығы». Мұғалім: Губашева Айгуль Куатовна. Сынып: 5. 2015 жыл. Сынып 5; Пән аты –Әдебиет. Үйге тапсырма беру: Тазша баланың өтірік өлеңінен 3-4 шумақ жаттау. Өтірік өлең құрастырып келу. Бағалау. Просмотрено: 0%. поделиться в vk поделиться в одноклассниках поделиться в майлру. Просмотрено: 0%. Скачать материал. Скачать материал. ҚЫРЫҚ ӨТІРІК 1.Шыншыл ертегі 2. Басты кейіпкер-Тазша бала 3.Тазша бала мұратына жетеді ҮЙГЕ ТАПСЫРМА Ертегіні бүгінгі күнмен байланыстырып аяқтау. Cабақтың тақырыбы: «Қырық өтірік» ертегісіндегі Тазша бала бейнесі Мақсаттары: 1. Білімділік. Ертегідегі Тазша бала бейнесін талдай отырып, тақырыпты жан-жақты. Тазша бала қырық өтірік, қырық өтірік кейіпкерлері Кейбір оқушылар орындай алады: «Қырық өтірік» атты әңгіменің тууына себепші болған оқиғаны баяндай алады,әңгіме туралы сыни пікір айта біледі. Оқушылар орындай алады: Тазша баланың қырық. Қырық өтірік. 1.Шыншыл ертегі. 2.Басты кейіпкер-тазша бала. 3.Тазша бала мұратына жетеді. Е. Р. Т. Е. Г. І. Аяз би. 1.Шыншыл ертегі. 2.Басты кейіпкер жарлы адам. 3.Жарлы мұратына жетеді. Ол бізге өзінің Тазша бала деген күлкілі атымен танымал. Осы ертегіде Тазша бала қырық өтірікті мүдірмей айтып шығып, ханның тосыннан қойған тосқауыл сұрақтарына да тапқырлықпен жауап береді. Хан тағы да айла-шарғы ойлап, баланы сүріндірмек болып: «Ал енді қырық ауыз өтірік өлең айт», химия мұғалім болу үшін қандай пән таңдау керек – дейді. Тазша бала бұған да мүдірмейді: – Міндім де ақсақ қоңыз аяңдадым, Болдыртып аяңымен қоян алдым. Апырым-ай, сол қоянның семізін-ай, Көтеріп қоңызыма қоя алмадым, – деген сияқты ұшқыр қиял, тапқыр ойға толы өтірік өлеңін ағылта жөнеледі. «Ауынан өрмекшінің кілем тоқыдым», «терісін сары масаның теспей сойдым», «аспанға алты жерден тіреу қойдым» деп ханды да, қараны да қыран жапқандай күлкіден езу жидырмайды. Қырық өтірік» ертегісін оқып, менің тапқырлағыма, шешендігіме тәнті болған шығарсыңдар. Тұрмыстық, шаруашылық заттар мен жан-жануар, жәндіктер, яғни табиғат. Сабақтың көрнекілігі: «Қырық өтірік» ертегісі бойынша иллюстрациялық суреттер, 40 санына байланысты мақал-мәтел, әдет-ғұрып т.б. берілген сызбанұсқа, Венн диаграммасы. Сабақтың барысы. Ертегі фольклордың негізгі жанрларының бірі. Ертегі жанры халық прозасының дамыған, көркемделген. Ертегі – фольклордың негізгі жанрларының бірі. Ертегі жанры – халық прозасының дамыған, көркемделген.

газета казахстанская правда архив, казахстанская правда статьи виртуальная лаборатория по физике 8 класс, виртуальная лаборатория по информатике табиғи суларды шаруашылық мақсатта пайдалану, қандай ресурстар көл ресурсы на жатады ленивый ужин без мяса на сковороде, быстрый пп ужин без мяса сонет в русской поэзии, сонет эпохи возрождения



кызылсуат дома продажа, кызылсуат отзывы алғадай жамбылұлы, жамбыл жабаев өлеңдері аскери баспана 2023 когда начнется, аскери баспана 2022 когда начнётся жапония экономикасының дамуы, жапония шаруашылығының дамуы химия 8 сынып 5 параграф, химия пәніне кіріспе 7 сынып
қоғамдық саяси жүйе не себепті ұлт зиялыларын күрес жолына шығуына мәжбүрледі
сумен жабдықтау жүйелері
ұлы қытай қорғаны әлеуметтік өзгеріске ықпалы
марвин магазин
керқұла атты кендебаи ертегісі эссе

.
==============================================================

~~~~~ азаматтық авиация академиясы факультеттері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.